Längtar.




Jag längtar jätte mycket tills ett ultraljud som bekräftar att den lilla lilla där inne har ett hjärta som slår. Ibland blir jag orolig att det inte finns något där. När jag mår illa, har växt värk och ont i brösten, då vet jag. Men som idag har jag "bara" känt mig trött men illamåendet har varit ganska stabilt. Istället för att då känna att det är skönt, så blir jag direkt orolig. Läste på ett ställe att om graviditets tecknen försvinner kan det vara ett tecken på missfall. Jag längtar längtar till vecka 12, jag vet att inget någonsin är helt säkert men kanske jag känner mig lite lugnare. Detta går så klart upp och ner just nu är bara en lite orolig period, timme.

Nu ska jag ut och äta tapas med min underbara Jessica, och berätta nyheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0