Tillbaka är jag




Har haft en riktig lång och stressig en och en halv vecka med allt från en stor tenta till jobb och slutligen alla graviditets symtom som finns att få! Jag som trodde att jag kommit lätt undan med endast ett lite lätt illamående på kvällarna, och behov av lite extra sömn. Ha, vilket skämt. Sedan i onsdags har jag gått omkring och varit konstant sådär riktigt bakis då man mår illa, ha hjärtklappning och känner sig riktigt yr, har ni aldrig varit det,så sjösjuk då! Sedan har jag behövt sova elva timmar per natt, och helst allt från en halv timme till två och en halv på eftermiddagen. Jag dricker inte kaffe längre! Det betyder att det är något allvarligt fel! Så summan av kardemumman är att det inte alls lyser om mig, jag har finnar, mörka ringar under ögonen och lite grönaktigt ton i huden! Jag är så klart (!!!) jätte lycklig!!! Men den som sa att det var fantastiskt att vara gravid ljög! Mitt stora hopp ligger runt vecka 14-15 då det sägs att harmonin ska komma. Längtar! För jag har mer hormoner än vad som någonsin skulle behövas på en ganska blödig och temperamentsfull flicka. Så nu ska jag och mina enorma bröst, lite för dallriga mage, finniga kropp, och alldeles alldeles förtjusande lilla bebis i magen, göra det bästa av den här dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0