Den

här dagen var alldeles för regnig och kall för att förtjäna mitt vackra ansikte så jag bestämde mig för att stanna hemma. Egentligen hade jag föreläsning men det struntade jag i, egentligen borde jag plugga med det struntade jag i också. I morgon är en ny dag, för tillfället är det en massa nya serier och en och annan film som ses.  Det är ganska svårt att sitta hemma och inte äta en massa gott. Men jag har frossat i frukt och det är ju bra, bara inte lika roligt som ben and jerry's. I kväll blir det kycklingfilé, sallad och egen gjort nyttig sås. 

Är lite inredningssugen vill köpa lite nytt. Framförallt lite praktiska saker som förvaring och liknande eftersom vi har det ganska så litet. Kanske skall ta mig en tur till IKEA och en runda på stan i helgen. Min man har bestämt sig för att jobba lördag. Jag är inte allt för glad eftersom vi har var femte helg lediga tillsammans. 

Tyckte att denna framsida på SvD tidning näringsliv var lite rolig, satir kanske är rätt ord eller bitterljuv. Tagen med photobooth så läs spegelvänt. Mycket oproffsigt jag vet.




£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0