Efter stormen

Skulle gärna önska att mitt liv var lite mer lyx och flärd. Shopping, champange och fab människor. Hallå känns tomt just nu!


Känner mig öm i hela kroppen efter kvällens jobb pass. Det är lite dålig stämning just nu på jobbet efter att alla deltidare (utom jag och en till) fått veta att de får gå i februari- Mest av allt blir jag dock så himla trött på tjejer som snackar skit bakom varandras rygg och istället för att ta upp saker går och muttrar. Kom igen tjejer, om vi jobbar tillsammans (detta gäller alla omständigheter) blir allt lättare och framförallt mycket roligare!

Investerade nyligen i en dag och nattkräm, har tidigare använt clinique redness solution, men den är så attans dyr. Köpte Vichy normaderm på apoteket. Ska vara bra för oren och röd hy. Hmm... undra varför jag fått tonårs acne sedan jag började använda den. Skulle hållit mig till det som funkat innan.

Nu ska jag vila huvudet på kudden i soffan.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0