Fundersam

Jag älskar kaffe! Kaffe är det bästa som finns! Det kommer inte vara några problem att inte dricka vin eller ens att inte få äta sushi, men kaffe det blir nog svårt.

Har kollat runt lite på vad som står och helst ska man tydligen inte dricka alls. Inte riktigt samma sak med vitt te, även om det är gott.

Jag har (ska jag lite skamset erkänna) kollat runt på mammakläder. Jag vet att det är tidigt, men det är ju så kul. Såg däremot en riktigt smart sak. En gravid bh. Det känns redan nu att det kommer att behövas, brösten gör minst sagt ont! Har man stora som jag redan innan så känns det ganska tungt så jag hittade en utan knäppningar som skaver och med brottarrygg från www.4mom.se


 Dom hade en massa fina saker tycker jag, och billiga! Ska försöka köpa en del byxor som mamma kläder. 




Resten blir nog vanliga fast magvänliga. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0