Godmorgon fredag!

Idag tror jag blir en bra dag! Har föreläsning kl. 12, vilket är bra då de normalt ligger mellan 15-17 vilket är en öken tid. Sedan ska jag möta min vän Jenny, vi ska äta på någon ny vietnamesisk restaurang på söder. Jag ska dricka en massa alkoholfria drinkar :). Egentligen var denna kväll inbokad för att vi skulle dricka massa vin. Det är klart att det känns trist att planer blir ändrade MEN inget absolut inget gå upp emot att veta att det finns en liten bebis i magen. Ha ha det känns alldeles konstigt och jag börjar nästan gråtan. Phu. En sak har jag alltid vetat att hormonerna skulle bli starka på mig.

Känner mig lite yr och smått illamående, men inte farligt. 

Nu ska jag göra mig vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0