Härligt gråa dag




Idag blir en bättre dag det känner jag. Undra om jag har en hormon bomb i kroppen eller vad det är för idag känns allt bra igen. Men man måste ha dåliga stunder för att uppskatta de bra!

Jag och min fästman pratade om det här med illamående. Lite olika saker man kan göra för att underlätta, åksjuke armband, tabletter, akupunktur etc. Jag förstår att det måste vara helt hemskt för de som ligger och kräks hela dagarna. Men som jag har det just nu är det på något obehagligt sätt lite skönt därför att man vet att det faktiskt finns något där inne. Lite på samma sätt som de ömmande brösten. 
Jag har kommit på mig själv att längta så himla mycket, tills det har gått 12 veckor, tills det börjar synas, tills vi får planera hemkomsten, vagn köp jag "you name it". MEN jag ska verkligen försöka tänka på att njuta av idag och det som händer just nu, därför att detta är något så helt unikt och nytt. Så... dagens: Uppskatta nu!

Föresten heter han/hon för tillfället KLUMPEN tills vi kommit på ett bättre namn. 

Senare har jag bestämt att gå på gravid yoga och vattengympa. Jag sätter höga mål att bli en latte/curling mamma ;)



Kommentarer
Postat av: M

Skönt att du mår bättre!

Jag ska också bli en lattemamma..haha...springa runt i min trendiga vagn och bara vara allmänt hurtig..haha stor kontrast jämfört med hur det är idag..haha..

Ha en bra dag!

2008-10-21 @ 10:15:44
URL: http://attblimamma.blogg.se/
Postat av: E

Fin blogg! :)

kika gära in hos mig ;)

2008-10-21 @ 16:10:25
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0