Jag är

lite ledsen idag. Känner mig lite nere antagligen på grund av graviditets hormonerna. Men en del saker gör mig extra ledsen.

-Att vi måste lämna bort vår älskade underbaraste katt, jag är allergisk och kan inte längre komma undan med att äta allergitabletter, har ju ett barn att tänka på nu. Men det är jätte svårt att hitta någon som vill ha honom. Dom skulle bara veta hur han kommer förgylla deras liv.

-Att min pappa har ett hävdelsebehov och är mycket oförstående och inte speciellt rolig att prata med. Har inte berättat om graviditet och just nu känns han som den sista som jag kommer att tala med om det.

-Att jag känner mig tjock och pluffsig. Känner mig väldigt gravid utan att det syns.

-Att jag mår så förbaskat illa.

-En sak som jag insåg om förlossningsställen som inte var ett trevligt uppvaknande men som jag bara har mig själv att skylla.

Nu hoppas jag på att sova och att allt blir bättre i morgon. Har trotts allt få sååå många grattis samtal. Tack!

Kommentarer
Postat av: M

Livet är lite jobbigt ibland men så är det. Men du har världens bästa sak inom dig. Ett barn! Fokusera på det som är bra istället så går det kanske lite lättare.....

2008-10-21 @ 07:46:13
URL: http://attblimamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0