Just nu






sitter jag i sängen och försöker organisera anteckningar och tenta frågor. Det blev en lätt fördröjning då jag spenderade minst två timmar på att försöka få ut våra förlovningsringar som skickat med REK men inte med mitt namn. Jag hade fullmakt och allt och tillslut såg det ut att lösa sig då jag kom ner dit andra gången men i sista stund blev något fel. Så hormonbomb som jag är gick jag gråtandes därifrån. Ja ja N hämtar ut dem i kväll så egentligen var det inte så farligt, men jag ville ha dem nu nu nu. Samt att jag tyckte att de var så tramsiga både på utlämningstället och posten att jag blev som ett trotsigt barn.

Dagens positiva är då jag går igenom tentafrågorna så känns de allra flesta faktiskt ganska ok. Har en andra massa studie relaterade saker att anordna med men det blir en annan dag. 

Berättade för min far idag att han ska bli morfar, han tyckte det var rätt ok även om han gärna hade sett mig jobba lite efter min examen först. Detta var en positiv respons från honom så jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0