Monday- done- check

Sitter med en kopp vitt te med blåbärssmak. Mycket god. Tittar på desperate housewifes, nya färska avsnitt från USA. Väntar på mat leverans. Eftersom vi inte har någon bil så handlar vi mat från mataffären.se och är mycket nöjda med det. Man kan beställa en låda med grönsaker och/eller frukt. Känns väldigt lyxigt och kvaliteten är jätte bra.

Dagen har varit ok. Jag har tagit en del bra beslut och har försökt att ordna upp en del andra utan vidare framgång. Nu ska jag träffa studievägledare om en vecka så tills dess släpper jag det.

Helgen bjöd på jobb och lite ensam mys. 




Nu ska jag titta på ännu ett avsnitt av Desperata och fixa lite manikyr. Jag använder mig ofta av Sally Hansens produkter som jag faktiskt för en gångs skull tycker håller vad de lovar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0