Snurrig i bollen

Men hallå läste gammalt (förra veckan) med rubriken onsdag och lön. Det var väl i alla fall den 25:e i torsdags. Tur att jag har koll. 

Nu har jag varit äntligen ickerökare i en vecka! Känns bra. Har klarat det under lång tid förr så jag vet att detta inte är mitt svåra utan då man på filuren en sen kväll där allt omdöme har gömt sig. Det är då jag ska komma ihåg hur härligt livet är utan massa skit.

Mår lite illa. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk, eller att yoghurten var dålig. Är lite nojjig över sånt så i bland gör jag det värre än vad det är. 

Nej nu ska jag sova. Ny dag och nya tag i morgon. Hoppas ni drömmer sött. Jag har drömt massor senaste tiden. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0