Tankar




Eftersom jag inte är så långt gången än så finns det självklart en viss oro där. Mycket kan hända under de första tolv veckorna. Men mycket kan hända under hela graviditeten och under hela barnets liv, så jag försöker verkligen att njuta av det som är nu och se ljust på det som kommer. Jag försöker inte att oroa mig för mycket eftersom detta inte hjälper någon. Jag mår inte bättre av att oroa mig och en olycka kommer inte hända mer för att jag inte drömmer och planerar. Ibland får jag ont i magen, vilket tydligen är rätt vanligt, och ibland känns det som om min mens har kommit. Men än så länge fungerar allt som det ska och tro mig det känns i hela kroppen att det är ett litet frö som tar energi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0