Idag blir ...

Idag blir dt en dag av en massa plugg för min del. Är inne i en tenta period och behöver verkligen sätta igång, och vara strukturerad. Helgen bjuder på jobb vilket blir mindre inspirerande men det är bara att göra. Om jag är duktig med pluggandet nu kommer jag nog att kunna vara helt ledig nästa helg.

Känner  mig inte speciellt gravid. Den första bubblan har spruckit och nu väntar jag bara på barnmorske besöket. N har nog lite svårare att fatta det. Då jag säger att jag är/ska bli mamma tänker han jaha kul för dig, sedan inser han att det är ju han som är pappan och då blir allt overkligt. Detta har liksom redan sjunkit in i mig så nu känns det inte så konstigt. Även om det känns som det är lite av ett stiltje just nu så är jag självklart fantastiskt lycklig och tacksam att min lilla klump fortfarande verkar frodas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0