Dagen som kom och gick

Hade en dagens "to do":

  •  Redigera klart version 1.1 av uppsats, gjorde 1.2 för ca en vecka sedan. Fel ordning och för långsamt går det.
  •  Beställa böcker om den otroligt tråkiga uppsatsen jag skriver.
  • Handla god, nyttig mysmiddag.
  • Träffa mamma för att få pengar (som jag lånat till hela denna csn härva)
  • En power walk skulle suttit fint

Såhär gick det:

  • Mamma ska jag träffa om typ en timme, tar cykeln så får jag lite motion på köpet. Mamma har hunnit ringa för många gånger idag. Jobbigt
  • Beställt böcker från KB, ska upp tidigt i morgon och kolla igenom dem. Det var bra!
  • Inte redigerat version 1.1 av uppsats utan istället kollat på bones, the hills och nu den nya 90210. Det är dåligt!
  • Ätit två bullar och druckit kalcium mjölk till lunch istället för makrills knäcke. Dålig början!
  • Åt gröt till frukost. Bra!
  • Lyckades få katten att bajsa i lådan och inte på köksgolvet. Bra
  • Hittade Filip Hammars frus blogg av en slump (lite sen), inte så mycket humor men ack så roligt att läsa om andras liv, powerwalks och bönsallad. 

 

 
kommer från en av mina favorit sidor illustrationweb.com 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0