Detta kommer att hända inom ett år

Jag tror att det är bra att ha mål och drömmar. Jag tror även på att göra dessa drömmar till verklighet. Som person är jag mycket impulsiv och skulle kunna göra mycket innan ordentligt tänka igenom det. Det har sina för och nackdelar. Jag följer mitt hjärta men har ingen direkt instinkt. Men nu har jag tänkt igenom ett antal mål som jag kommer att skriva om här i bloggen. Så inom ett år (eller lite drygt) skall jag:

1. Gå ner i vikt: Jag vill gå ner ett visst antal kilo(ganska många). Detta är något som jag flera gånger i livet har gjort men 
sedan går upp igen. Det är en livsstil, jag vet, tro mig jag är expert (nja nästan) på näringskost och träning. Det är inte det som är mitt problem jag vet hur jag ska gör det, problemet är ATT jag ska göra det.

2. Gifta mig: Jag har tjatat lite ;) På ett bra sätt på min kärlek om att jag gärna skulle vilja gifta mig. Jag har en plan, det har han också. Så bloggen skall följa min väg till Mrs. Här kommer mycket klänningar, blommor, musik och detaljer in. Jag har allt i huvudet och det skulle vara roligt att spara allt detta och se hur det utvecklar sig. Jag har även en rolig historia om detta frieri (som ännu inte hänt).

3. Jag vill ha barn! Det är min starkaste önskan just nu. Här finns det många tankar och besvikelser och roliga historier. 

Dessa blir, förutom allt strunt jag skriver kateogrierna. Välkommen att följa detta, med lycka, besvikelse och livsglädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0