En vanlig onsdag

Känner mig lätt mörbultad efter gårdagens arbete, ögonen känns trötta. Men jag mår ganska bra. Igår var ingen bra dag efter att csn vill förstöra min framtid. Ganska lätt att skylla på dom. Men jag vet långt där inne vet jag att det egentligen bara är jag som försatt mig i den här situationen. Jag ska bli bättre på det. Att erkänna för mig själv och andra att det faktiskt är jag och bara jag som påverkar det som händer. Men ibland gör man fel, det gjorde jag, och nu kanske jag måste suta plugga efter en herrans massa år. Har ju bara en och en halv termin kvar. Men men det kanske löser sig tillslut… Men även om jag är kär, nöjd, lycklig och tillfreds kan jag inte leva på detta och bara vatten. Det stör mig att erkänna det här men pengar, vad det gör livet så mycket enklare (och ännu svårare att erkänna roligare!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0