Good morning sunshine

Har en seg morgon då jag sovit dåligt. Hade så fruktansvärt svårt att somna. Tror klockan var runt tjugo över två jag tittade på klockan sista gången. Men nu är det en ny dag och jag kommer sova som en stock i natt. Så idag står på schemat; promenad, SKA till biblioteket som jag skjutit upp flera dagar nu, lite plock och packning inför helgens äventyr. I helgen åker jag till nordligare breddgrader för att göra diverse nödvändigt ont, skall hålla minen och humöret uppe. Men jag kan ju säga att det inte är något jag ser fram speciellt emot. Det blir släkt träff/ kalas, och det är inte min släkt eller familj om man säger så. Nu ska jag äta lite frukost. Vad sägs om rågflingegröt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0