LAGOM

Nu är jag så där lagom rödvinsdrucken med ett par lätt nedåtlutande ögonlock och ett litet snett leende. Men det var en trevlig kväll. Träffade min fördetta arbetskamrat J och åt en 'svenne middag' bestående av spagetti och köttfärsås. Mycket vällagad vill jag säga. Men jag serverade den till och med med isbergsallad som jag slängt i lite tomat, paprika och MAJS i! Som sagt en mycket lagom middag,i landet lagom. Men mig stör det inte jag kan verka, tyckas,anses. hur normal, lagom tråkig som helst så länge jag känner mig speciell!

Träffade i alla fall J idag efter många månader. Hon är härlig. När jag träffade henne tänkte jag hon är precis som jag var för fyra år sedan, detta var för fyra år sedan. Hon var 20 jag var 24. Rolig, levnadsglad, singel, festade, knullade runt gjorde duna saker, var otrogen, reste, jobbade, förverkligade sina drömmar. Hon är fortfarande som jag var... när jag var 20. Trots allt är hon härlig. Mogen nog att gå hem innan tolv. Mogen, tråkig eller uttråkad?

Bjuder på lite av vinet och min härliga gråa höst polo/poncho/väst. Eller heltenkelt en polo utan ärmar. Enkelt ska man göra det för sig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0