Nu

har jag slappat alldeles för länge så nu vänta intensiv plugg fram till kl fyra. Sedan blir det nog en promenad in till biblioteket, borde ta en timme lite drygt kanske kan lycka till det med en chailatte på vägen hem. Känner mig ganska trött och lite deppig. Får ångest att vara hemma och plugga men samtidigt får jag världens panik då jag vet att jag ska iväg på något. Jag måste styra upp det här nu kan inte ha det så här längre. Undrar var all min disciplin är, all levnadsglädje och ambition?!?

Kommentarer
Postat av: emma

Kika gärna in i min blogg och spana även in den bästa länken och bli medlem HELT GRATIS, värva lite vänner o få ett presentkort utan att betala ngt, låter inte det great!? :D

Ha en toppendag!

2008-09-24 @ 12:28:45
URL: http://enannanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0